1 April..

Så nu var det den 1 April då gott folk, någon som blivit lurad ?!
.haha. inte jag iaf, ja klarar mig. Tror knappt någon vill lura mig för ja hade gått på det direkt, sen när ja fått veta sanningen hade ja la blivit helt tokig. (:

Nu har man jobbat ett av sina 2 pass idag, tråkigt nu när sommar solen börjar komma fram. Vill man juh tillbringa mycket tid i den. Men men sånt är livet väl..

Skrev nyss ett jätte inlägg men de försvann.. jävla tråkigt när datorn och jag inte kommer överäns..

Nu kom Mange så nu ska jag säga hejdå, det kommer kanske ett inlägg senare ikväll (om jag orkar vill säga).
Man kan juh faktiskt inte sitta här o spilla med för mycket tid när de är så kalas fint väder, som tur är har man balkong som man sitter på och skriver (:
Tänk om man skulle missa något, någonting skoj. det vore juh hemskt.

Oj guuud va du är underbar !




Over and Out Empa `v´

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0