Heartless..

Läste en grymt bra sak en kille hade skrivit, till andra killar, fast jaa tjejer ni kan också läsa och försöka förstå !

Sluta kommentera hennes yttre hela tiden, hon har andra sidor också! Ge dom en komplimang. DET GÅR INTE att köpa kärlek så sluta köp saker  som kort och blommor för att få tillbaka en förlorad kärlek. Älskar hon dig inte så kommer det inte hjälpa med 1000 rosor. Var en spännande person, var förstående. Gör roliga saker, bjud på dig själv! Ingen vill ha en tråkig pojkvän. ROA HENNE! Dessutom, älskar ni nån brud, visa det. Öppna hjärtat. Var öppen och 100 % ärlig. ÄRLIGHET varar längst.

Ta er en funderare på detta, så ska jag och min underbara gå och sussa nu !

.haha. ska roa er med en bild på mig med, så ni säkert ser hur jag ser ut nu förtiden (:



Over and Out Empa `v´


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0