saknar dig så otroligt...




Ja saknar dig något så fruktansvärt & ändå har du bara varit borta en dag. Hur ska detta gå när du inte kommer hem förrän på onsdag ?! Du betyder ngt så otroligt mycket för mig!
Denna kärlek är den enda gången jag har kännt sådan här kärlek. Du är min underbara älskade !




Såg ett stjärnfall nyss & alla mina tankar for över till dig.

De är hemskt så mkt saknad du är älskling. Hundarna saknar dig lika mycket som jag.Dom springer runt & är jätteoroliga. Men ja har sagt till dom att du kommer snart !

Tycker så otroligt mycket om min Baby.





Mli hjärta Tim. `v´





Kommentarer
Postat av: Linda, precis som jag är...

Naww vad fint du skriver gumman. Hoppas att allt är bra med er.

Kram

2009-12-29 @ 09:32:47
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0