Älsklingen !!

Du är så underbar min älskling !

Idag har vi inte gjort så mkt mera än bara varit, så skönt ibland ! När man slipper tänka så mkt och bara kan vara. Imorgon blir de jobb igen som vanligt och skönt blir det ! Jobbar ett par dagar sen blir de städa lite klart i lägenheten sen är vi äntligen av med den !! .haha. Vår nya familje vän (dotter) hon mår utmärkt och hon älskar milton och allt runt omkring hära ! kan springa hur hon vill och koppel ja de är kanske inte de roligaste men de funkar :P
Sen blir de valpkurs (: Sks bli så spännande, hon kan redan en massa saker och är jätte snabbtänkt !
Så vad har mera hänt i vårat liv, ja suger verkligen på¨att blogga så.. Ni blir aldrig uppdaterade :P .haha.
Egentligen tycker jag inte att vissa människor har med saken att göra vad vi gör om dagarna så.. Men okeii..

Ihelgen vart vi i Varberg och åkte raggarbil (: Weels and Whings juh (: Mkt skoj, Mli blev lite fuller eller ja inte ovanligt knas men ialla fall.. .haha. Sen i söndags tog vi en tripp till Ullared :P  så mkt folk och mli blev inte alls inspirerad på någonting, allt blev knas. men kom hem 2000 kr fattigare, på massa saker man måste ha i nya huset !!
Där vart helgen iaf :P nu orkar ja inte förgylla eran läsning mera, så jag ska lägga mig jämta min älskling nu !!

Over And Out Empa `v´

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0