Underbarast..

Underbarast är du underbarast !

Haft väldans många händelserika dagar, därför man inte uppdaterar så mkt. Varit uppe i Vbg hos mina underbara vänner Mly o Mika. Träffade även Camitz som jag tyvärr tappat mkt kontakt med, fast oavsett hur lång tid de tar mellan gångerna vi träffas så vet man ändå att man har han där om man behöver prata.
Så över till något annat, anledningen till att vi var där uppe var juh för att vi skulle trängas lite med folk på GEKÅS :P .haha. vad är en dag är Gekås.  Ja eller inte liksom... Men vi åkte dit, träffade lite vänner dära & åkte till Vbg. Sen blev de god mat & god Öl.. Seb kom Ida & Mihai förbi oss här hemma & då blev de fart på drinkarna. slutade med att jag & Älsk besökte Hoffman sen decka Mli (: .haha. inte s vanligt längre men trött var mina små ben..
Här kommer en liten skogsbild (: Från en av min & Älsk oktoberdag i höstskogen ! `V´



Guud vart skönt, nu är de snart vinter, så fruktansvärt mysigt !

Öppen brasa, snö & Älsklingen under en filt, Kan de bli bättre ?!

Over and Out Empa `v´

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0