Saknaden är olidlig..

Jag saknar dig min älskade vän någonting så otroligt mycket. Finns inte ord att beskriva den olidliga saknaden efter dig. Saknar dig konstant alltid, varje timma, varje minut, varje sekund & precis hela tiden. Vissa saker man gör hade man verkligen velat att du var med & gjorde. Vissa låtar vill man att du ska höra. Vissa filmer vet man att du hade skrattat till & vissa saker vet jag att du hade hatat precis som jag. Helt obeskrivligt hur mycket man kan sakna en människa. Du var som min syster, som man kunde bråka med & älska till tusen. Systern jag inte hade, den systern blev du min vän. & den platsen kommer aldrig någon att ta ifrån dig. Du var verkligen som du sjöng, Jag ska följa dig genom eld & vatten, över land & hav. 




Emma Karlsson 1985-11-02  2004-01-17

Min ängel, jag älskar dig & saknar dig !

"Jag ska älska dig fastän mitt hjärta slutat slå"...


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0