tisdagar..

Tisdagar, nog den tråkigaste dagen på hela veckan. Fast har ändå hunnit eller ja gjort en massa idag ! Är hundvakt åt en hund som heter Loke, stor är han .haha. shäferblandning :P Går underbart med mina små här hjemma. Så vi har varit ute i skogen och gått i säkert 1.5h, men skönt vart de, Linda hängde med som sällskap ! Mkt trevligt, sen åkte ja förbi föräldrarna ett slag tills de va dax att åka hjem, gissa vem som tittade in precis innan vi skulle åka, Jo Grantz ! -haha- de va inte igår ja träffade honom. Anton (Grantz) är min barndomsvän hemmifrån, som jag känt sen ja flyttade hit när jag var 4a. Nu förtiden bor han uppe i Sthlm så inte precis varje helg man träffas. Men det var mkt skoj och han skulle titta förbi senare eller imorgon ! Sen när vi var i skogen fick jag dagens bästa sms, Iccan kommer hjem imorgon ! Så överlyckligt glad jag blev ! Lika så är hon en barndomsvän som jag har bra kontakt med men som tyvärr bor i Oslo sedan 5år tillbaka, men henne träffar jag så ofta det bara går ! Kostar inte överdrivet med slantar att åka dit juh, fast blivit dåligt på sista tiden. Men älskling har lovat att de blir ändring på det (: Så underbar han är ! Så hon kommer imorgon och stannar tills på måndag ! Så helgen är verkligen räddad mer än den hade varit !! .haha. Såå Glaaad !

Pratade med min kära vän i Varberg nu nyligen och tyckte de kunde komma ner hit ihelgen. mly skulle se vad hennes sambo sa om detta, men de kommer nog neråt ! Så bir de mysig fredag med mysiga människor gott vin och ngt slags sällskapsspel som vi kan lista ut hur det funkar ! Ska se vad R med gör ! Bowla kan man juh göra om man inte kan lista ut hur spelan funkar :p .haha. det löser sig säkert.

Tyvärr så blir de dåligt med uppladdningar av bilder, då jag har lånat ut min kamera så den är i Grekland på semester och bara har de underbart ! (:

Fast så avundsjuk är ja inte, blir både österrike Snowboard och antagligen Thailand för mig och älskling nu i vinter så ! (: Tur man har lillebror och ett sjuuuhelvetesroligt umgänge till honom i Österrike, så man vet att man har en bra Snowboardresa inplanerad (: Tokiga de dära Österrikarna ! Men sjuukt så roliga och festa med...

Nej nu ska jag ta och gå ut med hundarna och sen ska jag laga mat till världens underbaraste Sambo `v´


Over and Out Empa `v´


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0