Yeah..

Nu vart det lördag igen, känns som det bara är lördagar här i veckan. Igår var jag och älsklingen som sagt ute och åt med mami o papi. Mkt trevligt, träffade en massa gamla stammisar, då vi var och åt på mitt gamla jobb. Mkt trevligt att alla fortfarande kommer fram och säger hur mkt man är saknad. Sen efter det hade både jag och mami fått i oss en del, då det vart happy hour med .haha. sen åkte jag och älskling hjem och släppte ut hundarna och jag fyllde på med ett par cider till, sen åkte vi in till stan. Träffade Rebecca och hälsa på där hon var på fest. Mkt trevligt folk, sen bar det av ner mot gullis och träffade hannah och oscar. Sen blev det en tidig hemgång, skönt var det. Så nu sitter man här och funderar på om man ska ringa becca och åka ner dit en stund !

Jag skriver inget om bilden, den berättar mera själv !



Vi hörs senare !

Over and Out Empa `v´


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0