ad astra.

nu vart de fradah igen & ännu en vecka har gått. Ja vet att jag har varit dålig på att uppdatera er, men ja har verkligen inte haft något intresse alls för detta.
Men nu är ja på gång igen, & ska berätta lite om mitt liv igen.

Tänker inte ta dag för dag för de har ja inget intresse för.
Men lite kan vi juh ta iaf (:

Vi börjar som vanligt med dagens låt som är fredagslåten (:

Omarion - I think my girl is bi

Inte de nyaste men en sån bra låt med hög musik & ett glas vin i handen så kommer man igång inför helgens bravader.

Så vad har hänt nu på sista tiden då,
Ja har fått en bil av min älskling.
En riktigt snygg & bra bil faktiskt.

Så nu så har man snyggaste bilen i halland som rullar på vägarna snart (:
Kommer inte ta ut honom ännu men snart.

Sen har vi varit i väg mycket på olika bravader, mycket festande hos min goa vän Simon.
Super trevligt, med grillning spriiit & bra musik.

Vi har även haft många dagars utflykter, passat tims brorson Elvis.
Mycke barnkalas osv.


Nu ringde telefonen så ja ska dra mig tillbaka, kommer in senare & uppdaterar.
Älsklingen säger att ja ska gå ut & tvätta min bil med så får göra detta.
Sen ska ja gå ner till "byn" med hundarna & möta älsk som kommer hem snart !


Du finns i mina tankar dag in & dag ut älskade Emma `v´ Ängeln ad astra.

Nu drar ja vidare med mitt glas vin & ska utforska verkligenheten för här finns ingen i de (:


Love my man. Tim

Empa^^

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0