denna helg...

då var de söndag igen & även denna helgen har passerat fort :P
som alla andra med alltid gör,,
tänk om man fått 2 helger i 1 varannan helg... skööönt de hade varit.

Fredagen:

Tillbringade vi i Mellbystrand & grillade,,
drack gooda drinkar & spelade lite sällskapsspel & ja hade allmänt trevligt !!
Ja då som blev fullast & Johanna hade mycket trevligt :P

Lördagen:

Vaknade upp & kunde knappt resa mig,,
så ont i magen har ja ALDRIG haft i HELA mitt liv som ja hade då.
Trodde rent ut sagt att ja skulle dö.
(Hurrar gör ni många) men här står ja överlevande & mår som en Prinsessa igen !
Tack älskade älsklingen !!
Sen blev de en myskväll ja,, älsklingen Milton & Lovelie.
Var lite chaffis men sen så,,

Söndag:

Ja nu igen tänker vi alla & ja så är de,,
har inte gjort något annat än våran mysfrukost.
Ska snart åka bort till skogen med de små tänkte vi,,
sen blir de nog bara "soffliggar" stilen igen ;P
Funderar på bio ikväll för att överraska älsklingen,,
hade han tyckt va mys.
Men ja står lite i kvalet för vi har juh alltid våran mysmyspyskväll idag
& ja vet att han inte vill att vi tar bort den...

Måndag imorgon & tillbaks till verkligenheten som vi många säger,,
men tillbaka till jobbet,,
ska se om vi kan åka & hämta selen så ska ja nog allt få igång honom nu så vi kan åka pulka nu när denna snön verkligen inte ger sig & slutar komma :P
Så de blir mitt uppdrag imorgon !!

Kommer in & uppdaterar lite mera med bilder & sånt,,

Älskar dig min Ängel,,  du hade älskat denna snön nu gumman !!!


Älskar dig min man,, min underbara älskling mitt allt !!


Mli Hjärta Tim ♥


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0