Trevliga dagar..

Så då har man hittat hit igen,,
har haft myskväll med Baby & våra små liv.
Nu blir de la sista kissrundan för kvällen.
Imorgon torsdag & känner att min dag kommer bli caous,,
har hur mycket som helst som måste bli färdigt innan fredag då vi åker.
Måste ner till gamla jobbet & hämta ett par bouts till,,
får så ont i mina fötter av mina.
Fastän att ja älskar de så hatar ja de,,
sen måste man jobba,,
fixa inköpet till vi ska åka.

Hur mycket som helst,,
måste beställa de dära kläderna med som ja ville ha.
Sen ska ja in & kolla på den nya snowboarden med som kommit (:
Älsklingen skulle nog med beställa på samma gång så då måste man veta vad han ska ha med,,
men de tur ja har min lilla baby.

Måste upp till Emmas grav med innan vi åker & tända ett nytt ljus,,
sen ska ja bort till Lindas grav med tänkte ja.
Var där & tände ljus på årsdagen,,
Ja & Iccan var där & tände var sitt.
Så där var iaf något som lös.

6 år sedan redan & ni är lika mycket saknade nu som för 6år sedan.

Nej nu ska ja ta tag i mig själv & gå ut med våra liv,,
fjäska lite för älsklingen med så följer han säkert med (:
Sen blir de lite mys & sen kallar John Blund.
Har så mycket & fixa så hinner knappt sova,,

Det tycker inte John Blund om så de är kanske värt att lyssna på honom nu innan vi ska åka iväg.


Sussa sött alla underbar människor,,

dagens låt får bli en myslåt: John Haitt



Mli Hjärta Tim ♥





Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0