2010-01-25

Så nu ligger ja ÄNTLIGEN här i min säng,, eller ja min & tims säng.
Så den 25:e idag,, bra eller dåligt... många tycker de är den bästa dagen iomed löning, själv tycker ja den suger.
De är juh trots allt bara måndag idag,,

Helgen har varit mkt händelserik,, bada tunna i fredags med sköönt sällskap & sprit i massor !
Efter badandet tog vi oss till "city" eller ja byn kan man väl kalla det.
Men det var trevligt så..

Lördagen blev de massa massa mys med underbaraste.
Film tittande blev de.. .haha. ja ni kan aldrig gissa vad vi spenderade våran lördag med,,
jo Sällskapsresan eller ja allihopa,, tror vi kollade på alla utom Golfaren.
Får bli en annan lördag.

Söndagen var vi ute i skogen med våra små liv & sedan mys.

Så nu är de måndag & ny vecka,, snart åker vi & de ska bli sååå skönt !

Min bror & hans tjej ska också med. Känns så bra för man träffar den lillebroren inte så ofta nu iomed han bor i Wien.
Men jag är glad för hans skull. Mycket glad.
Så länge han trivs oså är jag glad. Fastän att man nästan aldrig träffar honom.

Men nu säger älskling att ja ska slå igen burken så vi ska mysa lite.

Ha de kalas så ses vi la imon.

Mli Hjärta Tim


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0