20100112

En månad sen idag som ja fyllde år då, damn tiden bara springer iväg. Känns som de va nyår bara häromdagen.
Så vad händer i mitt liv då, jo en massa. därav alla bilder & ingen text. Känner inte alls fdör att skriva ibland, ibland går de kanon med att skriva (skriver mkt utöver bloggen). Så när hela huvudet känns tomt känns de mest meningslöst att försöka skriva ett blogginlägg.
Men nu är vi lite mera redo & på de :P

Som sagt så händer de så mkt nu så man hinner knappt med sig själv. Jobbar på dagtid, så fruktansvärt skönt att ha kvällarna & helgerna lediga så man kan umgås med den Älskade.
Men på något sätt så saknar ja baren så fruktansvärt mycket,, konstigt nog.
Mina handleder orkar juh inte med de yrket för myxcket, eller ja serveringen är svår, baren är juh inga konstigheter.
Inte så mycket bärning dära :P

Men nu har ja nog kommit på vad ja ska göra om 1 år !
Det kommer bli så kalasbra ! Behöver bara en lokal sen är de klart !!
Ja & älsklingen ska resa till Thailand först bara,, härlig resa det kommer bli !!
Älsklingen tror med att min idé kommer att fungera till tusen,, haha ja han har juh inget annat val sig men ja tycker om att få hans "tycke" om saker också. Tror han på mig känns de bättre...

Nu blir de att slå ihopa datorn för lite sömn, har juh faktiskt varit duktig idag & bakat & grejer !!

GRrattis Neo på 1års dagen Vi kommer imorgon med ett litet packet ! (:



Kort & gott...
Godnatt.



Tim Hjärta Mli


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0