Santa cruz

Ligger hemma på soffan & känner mig som en jävla soffliggare. Har legat här sen natten torsdag-fredah. Så är de när man är dålig i kräkan..
Men har man då världens bästa älskling som gör allt för en när man är sjuk så kan man inte ha de bättre !!
Så underbar han är. *happie*
Fasen va trött man blir när man sitter & letar efter en låt & verkligen inte hittar den.
Har letat som en galning nu sen i fredags & ja hittar den verkligen inte.. Någon som vet hur man går till väga då eller så hör av er (:
För tröga jag kan iaf inte :P
HA, Nu hittade ja den, när man väntar på ngt gott (:
Grym du är Mli !!
Nej nu när man sitter här så kanske de små vill ut en liten runda. Får väl sätta på mig ngt & försöka tralla uttåt.. har inte befunnit mig utomhus alls denna helgen, så är väl dax..
Känner mig faktiskt mkt bättre än i fredags så.. Tisdag eller imon så är ja back on work !!




Visste ni att i torsdags så fira ja & älsklingen 8 Månader ! (: Så underbart, så fantastiskt & så fint ! han är min ängel !!
Så idag så blir man antagligen Bmw ägare NR 2, då har vi både en cabbe till sommaren & en otroligt mkt snyggare vinterbil/ slit & släng bil än forden. Faen va gott.
Snart så bär de av på våran resa, så skönt de kommer bli. Komma bort lite slippa ha ansvar för någonting bara sig själva. Inte behöva tänka på någonting förutom sig själv. Kommer bli skönt, Mkt skönt.
Alla människor har väl hört Nomy - Cocaine ?!

Om inte sök på den på Google.se & texten. LÄS TEXTEN för den är så J*vla Sann !!

Nu ropar älsk så nu blir de en varm dusch.

Ha det. 

Tim Hjärta Mli


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0