Söndag,,

Aldrig den roligaste dagen på veckan, sista dagen på ledigheten & sista dagen i veckan..
Just nu sitter jag & Lovelie här framför datorn (hon i mitt knä) & lyssnar AS högt på en massa bra musik.

Dagens låt Waka Waka.

Vi sitter & väntar på Älskling & Andre vi ska ut & fiska idag,
bra bakfylla (:
Massa bra musik & frisk luft.
Fast ja är inte bakfull men ändå..

Gårdagen innehöll massa trevligheter som grillning med Jenna & Andre sedan vidare ut i Falkenberg (:

Slutade med att vi kom hem vid halv 5 tiden, men det var mycket trevligt & inehållsrikt.

Nu kom grabbarna så nu måste jag skynda mig.
Men en liten uppdate iaf (:


Lots of love..

Tim i mitt hjärta !!

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0