i think my girls is...

ligger i sängen med datorn i knäet, lyssnar på en SJUSOVARE som ligger & snarkar.
Tro de eller ej, men de är inte älsklingen !
Han har tillbringat hela dagen med sin nya bil.
Det är min kära lilla kusin från Sthlm som är på besök (:

Nej men just nu är ja så uttråkad så ja kan lika gärna stänga datan & somna lite jag med ;P
Men känner att ja har så ***** mycket som måste göras,
måste in till city & hämta lite tapeter !
snart är min härligt stora garderob klar !
ikväll blir de nog lite gokartkörning för våran del ;P

klä på sig är nog en bra början på alltihopa.
ny duschad som man är (:
så måste ja tradera nörda mig lite,
är juh fortfarande helt loss på systemkameran som ja vill ha.
men de blir nopg ja åker in till city & köper den direkt dära för de blir
nästan samma pris ändå ;P

ha en underbart trevlig dag för solen skiner för full patte !!
Så se till att vara ute mycket nu när de äntligen är så att snön är på väg bort (:


Mli ♥ Tim


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0