nuärdeäntligenmars..

tim han står här & äcklar sig (:
& snackar en massa skit hära. men ja har lärt mig att stänga av den porten ibland ;P

Nej om ja ska ta på mig lite kläder för vi ska faktiskt åka till Falkenberg nu,,
får se vad man kommer hem med. Får bli överaskning.

Nej nu vidare till garderoben & hitta något man kan klä sig i (:


Förestän är de bara jag eller är ni med så sjukt trötta på denna ***** Snön nu ?!
Nu vill ja bara ha vår sol & sen ännu mera sol så man kan klä av sig lite ;P

& måste bara tacka alla i lördags för en så underbart trevlig kväll,,
hade så mega mystrevligt (fastpåtokförmycketVIN) !!
Tack Natalie megamystrevligt (:
Något vi får göra om snart igen,,

& ännu en gång grattis Sandra !!
Hoppas du hade lika trevligt som jag & säkert alla andra med (:


Nu över till gareroben !


Tim, mitt hjärta min underbara älskling, mitt allt mitt hjärta mitt solljus !!! ♥



Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0