sådära japps,, me so Happy ^^

Nu var de äntligen veckans bästa dag,, nämligen LÖRDAG (:
Vi sitter här nu & förfestar lite, ska neråt mot skånelandet senare !
Till den älskade Lottie, min underbara vän har nyligen fyllt år & flyttat så de är dax för lite firande (:
Ja älsklingen & johan sitter hära,
försökte faktisk lägga in ett nytt inlägg igår.
Men hela sidan var helt kass, så kom knappt in så la de på hyllan lika fort ja kom in..

Vi var inne i Halmstad inne & handlade lite småsaker vi behövde,
& var vi faktiskt för en gångs skull inom glasbanken..
Där blev de lite nytt provande,
eller ja nytt & nytt.
Men för mig som inte går ut så mycket längre så blev de lite nytt.
Dricker juh alltid Vodka (:

Nu satt älsklingen på lite musik så ja ska faktiskt ta & säga hejdå till er mina kära läsare nu för ja ska inte missa mycket idag sen måste ja fixa till håret lite ;P 

Inhandlade juh en ny lockgrej till håret för snart blir de LÖSHÅR igen :D 
ME SO HAPPY !!!

Ha en underbar dag / kväll mina underbara..

Nu ska vi älska !!!! 

Mera älskandet åt folket !! 
Så se till att krama era nära & kära extra mycket nu...


Me so inlove 



 

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0