solskenen vi alla väntat på^^

Så nu har äntligen snön börjat smälta & den underbara våren intagit sin plats.
Fast snön är alltid välkommen vid Jul & nyår men när månaderna slår över mot Mars
då vill man banne mig ha lite vår.
Nu när våre äntligen kommit så är de sommaren man längtar efter.
Maj är nog de jag inväntar mest.



Idag då,
Först var det jobb, en mysig utetur med hästen.
Fixat & donat en hemsida.
Sen var de bara hem,
tapetsera.
Sen kom Emmah,
barnpassning.
Tapeten kom på plats & blev super snygg !!
Beccsi kom & hade med sig Jimmie.
De åkte nyss & nu sitter ja här.

Snart är de dax för halv 8a hos mig.
Våra hundar är lite galna,
just nu äter de rå svamp (:
Som många vet så har min kära underbara älskade älskling,
inhandlat sig 2 nya bilar nu.
Ja ni läste rätt, 2 st.
Lika dana dessutom,
fast den ena röd & den andra vit.
Nu väntar jag bara på att få hem min nya med (:

Egentligen har han faktiskt köpt 3st bilar på mindre än en vecka,
men den 3:e ska säljas tror ja.. Elle ja jag hoppas ;P

Nej nu ska jag göra lite Lasagna (:






Dagens låt inkommer senare, nu blir de matlagning !


I Love U my man !


Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Vännen klänningen finns längre ner i ett inlägg i bröllopsbloggen :)

2010-03-09 @ 19:57:41
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Tack för tipset :)

Vad kostar det hos henne???

Måste kolla budgeten vet du :)



När du ser klänningen så förstår du varför det är så svårt att välja...

Krams

2010-03-09 @ 19:59:26
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Ja det blir nog det svarta :)



Jo jag såg det senare när jag äntligen kom in på hennes sida.

Nu är det bara färgen, tror jag ska färga mitt mörkbrunt eller vanlig brunt. Vill inte ha svart.

2010-03-10 @ 16:09:04
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0