Hemma i kylan igen..

Just de ni hörde allt rätt,, nu är vi hemma igen efter våran underbara resa. Tillbaka till verkligheten, tillbaka till de trista vädret. Men hade ändå massa saker att längta efter, våra bebisar Milton & Lovelie sen ny tillskottet som kommer nu i slutet av november (:
Så imorgon blir de tillbaka till jobbet, har faktiskt saknat de med en del under resan. Älskling var tillbaka redan idag på sitt jobb.

Tänkte inte berätta så mycket om våran resa tänkte slänga upp lite bilder senare när vi orkat lägga in de på datorn..

Emma min vän har redan inplanerat våran lördagskväll så den ser jag fram emot med stormsteg :D

Nu har min älskade älskling lagat mat så jag ska ta mig ut i köket sen väntar hundarna på sin kvällstur (:

Hör av mig senare.

Lots of love till de flesta iaf, de som jag inte menar vet ändå vilka dom är :P


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0