Nu närmas de (:

Nu börjar vi närma oss förlossningen. Elle ja vi har ca 10 veckor kvar, de låter himla mycket men för oss som gått nu i 30 veckor & börjar bli tung tycker att de börjar bli skönt (:
Så idag har vi alltså gått så långt så vi går in i vecka 30. Det har hänt mycket under denna långa tiden som man bara väntar & väntar.
Men jag är helt nöjd med min graviditet, inte mått illa något alls, inte haft ont någonting utan mått som vanligt hela tiden. Bara att man gått & blivit tyngre men de är juh halva grejen med allt (:
Så nu har vi dryga 10 veckor kvar tills Liten kommer ut, har man tur så kommer den lill* tidigare & otur ja då kommer man inte få träffas förrän 10-12 veckor..

Igår så fyllde min stora kärlek år, hela 25 år ! Firades inte mycket igår mera än lite paket & mat. Blir mera firande på söndag då folket kommer (:
Men han var nöjd över gårdagen & då är jag det med !

Har även köpt en ny bil (: Familjebil äntligen !! Sålt en av mina bilar ): Men han som köpte den blev supernöjd & de är juh huvudsaken. Men de kändes ändå lite tråkigt när den åkte från gården.
Men min andra pärla står i garaget & ska äntligen börja rulla igen !!

Lilleman mår jätte bra & växer så de knakar från dag till dag. Har lyckats forma honom precis som jag ville från början så nu är han som jag velat från början.
Hans nya kompis Buzz är ett litet "raketpaket" på 3 år så de leker bebisar ofta ihop & de är bra (:

Nej om man kanske skulle ta & försöka göra något annat nu än att sitta hära. Lite småtjatigt faktiskt.


Puss & kram lillsis.


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0