fredag.

Fredagar i all sin ära, men vart fan är värmen? Man börjar faktiskt tröttna på att gå runt i byxor & tjocktröja!
Fast iof så jobbar jag juh nu så egentligen spelar de väl ingen roll, men tycker synd om mijo som alltid måste ha på sig tjocka kläder. Men vi hoppas på bättre sommar nästa år (:
Sen ska vi snart åka utomlands så det blir lite sommar ändå (:
Helgen har börjat vilket inneburit jobbhelg med start igår (:
Skönt att ha lite att göra (:
1 vecka kvar tills vår skatt blir hela 1 år + bröllop för våra underbara vänner Nattz & Ole som vi tillbringade förra helgen tillsammans uppe i fantastiskt fina grebbestad (:
Sen helgen efter blir det partay här inför flytten! Då ska vi jävla höras över hela byn (; säg till att ni vill komma så vi fixar det (:

Nu ska jag lata mig tills lillen vaknat & invänta min älskade sen jobba några timmar för att sen mysa med mina hjärtan !

Över & uuuuut!

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0