Tiden..

Shiet allts vart tar denna tiden vägen ?!
Nu har ja juh inte bloggat på år & dar känns de som. Kanske dags att börja lite smått igen ?!
Så vad har hänt, julen var helt underbar fastän ja inte hade en enda julkänsla alls. Fick många saker, varav Mijo fick juh såklart mest ! Bortskämd redan vid 4 månader han (:
Men man ska inte klaga, fick allt ja ville ha så (:
Sen kom juh nyår vilket spenderades här hemma, med min lilla familj. Skönt att de vart lungt för en gångs skull. Vi gjorde 2 rätters, skulle gjort 3 men både ja & Tim var helt proppmätta så de sket vi i.
Året som gått har iaf varit de bästa året i mitt liv. Fick vår eferlängtade son, som kom till oss i augutsi. Fick köpt vårt hus!
Året 2012 började så bra så de inte kunde börjat bättre, vi köpte vår efterlängtade "stora" hund, som vi hämtade den 1:a. En amstaff tik !
De går kanon med alla hundarna ihop, & Quita älskar Mijo !
Så de är skit skönt. Mijo som redan hunnit bli 5 månader har redan lärt sig att sitta upp själv. Fått redigt med fart i hans gå ATV som han bokstavligt talat SPRINGER runt i. Tur vi har de mycket större här så han kan springa runt som han gör.

Annars har de inte hänt så mkt eller jo de har de juh men allt delar man juh inte med sig (:

Nu ska jag se till att städa lite innan min älskade kommer hem. Sen blir de att börja med maten med lite senare.
Ikväll ska ja allt unna mig ett antal glas rödvin (: De är juh som alla säger trots allt fredagen den 13:e
..

Vilket ja inte känt av men som ja tror blir en kanon dag med tanke på solen & allt, ska även se till att få med mig hela familjen på en långrunda uppe på åsen tänkte jag (:

Sooo looong FUCKERS!


Älskar mitt liv just nu jag har allt man kan önska sig ! Så lyckligt lottad !

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0