sådära ja..

nu vart de helg igen, skönt. finns de något bättre än att man jobbat & slitigt en hel vecka så kommer helgen. Underbart.
Igår slog jag & älsklingen in de sista julklapparna, så nu är vi snart klara med alla dom.
Känner sig lite stressad fastän man egentligen inte riktigt behöver det. Lång tid kvar.
Känns som sommaren bara precis har slutat... Man kan hoppas för barnens skull att de kommer lite snö i år.
Vi behöver inte oroa oss juh, som åker i väg en vecka snart till snön för lite Snowboard åkning !
Sen blir de nog en vecka ner till lillebror & Candy med..
Där räcker de juh att gå utanför deras dörr så kan man åka snowboard (:
Nej om man ska ta tag i & göra något mera snart kanske, katten vad lat man är sista dagen på veckan.
Sen måste ja ringa på lillebrors julklapp med & så om man kan hämta den på julafton..
Mysigare om han får den samma dag juh.

Nu blev jag sugen på en god middag med ett gott vin tillsammans med min sambo !
Så nu får ja sätta fart & inhandla lite mat & fixa så min älskling blir glad ikväll när han kommer hem !

Fjäska lite så kanske de blir värme i tunnan (: då blir de mys mys :D


Över Åkk Adjöss


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0