Bowliiing (:

Igår vart de juh halv dag på jobbet bara och de innebar att vi hade våran 1 gång i veckan nöjes dag (:
Denna dag då, innebär att jag och Emil hittar på någonting, så vi kommer ut/bort från Staden en dag.  OCh igår då som alla redan vet så blev det bowling ! Så det blev jag, Emil, Jennie och Per som stod för en mycket trevlig dag. Jag ringde som alltid till Jossie och Lottie och berättade att vi skulle INTA Skåneland ! Och de blev som alltid mycket glada när Norrländarna skulle inta deras Skåneland (:
Blev att vi tog en del bilder med, vänta hejda er ni ska få se de ! .haha. bara så ni vet så loooooosade jag som alltid, ja suger på bowling, men de är lika skoj ändå ! (:




JA, oj som det kan se ut alltså (:





Såhära skoj kan man ha en helt vanlig torsdag ! Tänk sen i sommar så fruktansvärt roligt man kan ha de en tisdag :D


Nu ska ja åka o hämta Diana inne i halmstad ! Så vi ses när vi ses och hörs väl snart..

Over and out Empa `v´



Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0