I Love The Way He Moves..

Yes, klart jag gör. Hur många killar egentligen tycker de är roligt att gå ut och shaka på gumpen ?! Nej inte allt för många. Men de som tycker de brukar vara grymt bra på de (: SJälv så har ja dansat mycket, jag verkligen älskar de. Tänk om man varit utan det.. tråkigt :P

Fick min skattesedel idag, och jaa glad blev ja la (: Kunde varit lite mera men ska la inte klaga på 11 000 tillbaka (:
Så de blir en ny hund, resa eller kanske ett barbord och en tv ?! Hmm, värt att fundera över. Vem tackar nej till en resa liksom :P .haha. Nu ska ja strax tillbaka till mitt jobb, idag har vi juh after work (: Brukar vara fullsatt och de är himla skoj att de går så bra (:

Så men vi hörs o ses en annan underbar dag, ooh jaa glöm inte bort att du är värdelös (:

Solen skiner idag !

Just de, Vi bowla igår, kommer bilder senare idag eller imon kanske (: .haha.

Over and out Empa `v´

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0