Rebelution..

Sitter hemma nu och lyssnar på världens bästa musik, REBELUTION ! Så underbart så..
Har hunnit med en massa bra grejer idag, lavat ved som en anka, plockat massor av äpplen och bara varit :p .haha. tur jag har dig hannah som hjälp. Men nu har vi snart slagits färdigt med veden iaf ! På de ena stället iaf, sen blir de nästa ! .haha. Alltid skoj med ngt att göra om dagarna, ved är juh bättre än inget :P
Funderingarna går runt i huvudet, ungefär som Lovelie just nu snurrar runt och jagar svansen. Du är för söt min lilla valp, Milton tror han kan stanna henne, .haha. ser så fruktansvärt skoj ut !
Emma, min vän. Jag saknar dig så otroligt mycket ! Du skulle juh uppleva allt som jag varit med om, vi som planerade så mycket med våra liv, vad vi skulle göra efter studenten osv.. MEN, tyvärr blev de inte så.. Jag har försökt att göra de mesta vi sa att vi skulle göra, men det var juh ngt du och jag skulle göra ihopa ! Känns fel att ta med ngn annan på de, känns fel att göra de utan dig. Men som din mamma sa, de spelar ingen roll om du gör det själv, Emma är ändå med dig ! Det var juh ni som planerade det. Hon blir överlycklig om du gör det !
Har juh mina upp och ner gångar. Vissa dagar är helt otroliga och jag är så överlycklig, medans vissa dagar vill jag knappt leva ens.. Som tur är jag har Tim som står vid min sida alltid. Det är jag överlycklig över. Emma du hade älskat honom ! Men det vet jag att du gör med, för han är hos mig.
Nästa vecka är det din födelsedag, du skulle blivit 24:a. För mig blir du 24:a, för mig lever du fortfarande, bara att jag åldras och du förblir ung ! Kommer bli jobbigt att besöka din grav då, födelsedagar är alltid jobbiga. Och du vet att jag tycker det och har alltid tyckt, de spelar ingen roll om de är min egen eller ngn annans. Alltid lika jobbigt. Minns när vi firade dig jämt hos din pappa, Världens godaste spagetti bolognese !
Har så otroligt fina minnen med dig, vissa dagar är man rädd att man ska glömma bort, hur du skrattade, hur du log, hur du pratade och hur mycket vi gjorde ! Men de är saker som aldrig försvinner ! Man tänker nog bara lite mindre på det ibland så känns de som man glömmer, så tänker man så minns man ! Man kan aldrig glömma en sån vacker människa som du var ! Alltid ett leende och alltid skratt, spelade ingen roll vad som hände utan de va som en klackspark, fastän att det var svårt så fanns leendet alltid där ! Någonting jag aldrig glömmer, mina underbara fina minnen tillsammans med dig GOMMSAN ! Vi ses nästa vecka gommsan ! Lots of Love !




Nu ska jag och älsklingen in till Wild West och äta gott sen blir de bio !

Over and Out Empa `v´

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0