tankar på min bästa vän som..

kom på att jag varit väldans dålig på att uppdatera.. idag har vi lastat in en massa halm också har jag hjälp jenna med deras flytt lite, sen blev de en liten snabb vesit till Jesper och såg hur han bodde.
Mkt trevligt, väldigt tungt och idag har jag varit en grubblare.

Har haft många tankar på min bästa vän Emma. Emma min vän blev juh mördad uppe på Hallandsåsen för 5.5 år sedan. Snart är det hennes födelsedag och det har juh inte betytt mindre funderingar.
Tänker på tiden tillsammans med dig, allt vi gjorde allt vi hade tillsammans. Saknaden är olidlig. Somliga säger att tiden läker alla sår, men nej det gör den verkligen inte !
Visst många tror säkert att den gör det, men man försöker nog inte att tänka på det lika mycket. Men jag tänker på dig och saknar dig någonting så otroligt mycket varje dag !
Du skulle blivit 24a år nu den 2 September, vart har tiden tagit vägen ?! Allt känns som det var igår jag såg dig le, igår jag hörde ditt skratt igår jag fick en kram osv..

Saker vi planerade att vi skulle göra, som vi aldrig hann att göra ihopa. saker vi sa vi skulle uppleva tillsammans som vi aldrig får uppleva ihop. Jo visst, folk säger till mig att jag ska genomföra det själv, för du är med mig. Men du är inte med mig på det sättet jag hade velat ha dig med !


Du dog helt i onödan, helt förskräckligt onödigt försvann du ur mitt li och många andras liv. Och vi saknar dig och älskar dig något så in i norden alltid ! Tankarna går till dig varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund.
Jag önskar att jag vaknar ur denna hemska mardröm och att allt är som vanligt igen. att du är tillbaka i mitt liv igen, inte bara i mitt liv utan i din familjs liv, dina vänners liv. Så mycket du missar, men som du ändå ser och vet om. Saker jag hade velat ha med dig på, saker jag hade behövt ha dig min bästa vän med på. Andra vänner som funnit vid min sida och ställt upp så mycket för mig, men jag hade hellre sett att det var du som stod jämte mig och hjälpte mig.

Jag kommer aldrig glömma dig min vän, aldrig sluta älska dig min vän !

Jag vet att du vakar över mig och ser allt jag gör, men det är ändå inte samma sak som om du vore här, med mig med din familj och med alla dina vänner ! Vi ses snart igen min vän och då kommer vi alltid att vara tillsammans igen.
Du är för alltid i mitt hjärta och i mina tankar ! Älskar dig Emma Karlsson. Vila i frid min ängel !!

Är så otroligt glad att det är vi älsklings Tim.

Over and out Empa `v´

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0