Hemma.

Nu är de bara jag & Milton hemma. Passade Emmah idag & hon ville låna hem Lovelie över natten & visst får hon det. Nu när inte Tim ღ är hemma så går de juh bra. Men hon kommer tillbaka imorgon igen.

Så idag har man jobbat som vanligt. Passade Emmah & hämtade Tina sen bar det av till Halmstad. Först blev de lite mat för alla var utsvultna efter pulka åkningen. Sen mötte vi upp Beci, lämnade Emmah & for in till City.
Hittade faktiskt ett dö coolt midjeskärp (ROSA) + 2 par dö coola skor ღ . Mli som älskar skor blev juh dölycklig.
Ngt annat att tänka på än att bara sakna Tim ღ.
Tack Tina för en otroligt lyckad shoppingkväll & nu är outfitten klar inför nyår !! Tack Emmah att du ville leka med mig idag (: .ler.

Nu ska jag & Milton promenera en sista runda sen blir det massa med mys i sängen.
Kanske se klart på Scarface med (:


Imorgon kväll kommer Tim ღ äntligen hem igen !!! Som jag saknar honom.

Kärlek övervinner ALLT.


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0