Make the day..

Ligger hemma med feber just nu, sådära skoj. Hade velat att älsklingen varit hemma. Hade varit så mysigare. Men här ligger man halvdöd, på dator knappar man, läser tidningen om allt nytt skvaller. Att folk orkar ?! Varför lägger alla människor sig i alla andras liv ?! Skaffa er ett eget liv istället för att bry er så mycket om alla andras. Det bevisar juh bara att folk inte har något eget liv som lägger så mycket energi på någon annans. Jag har ett par "stalkers" som tycker att mitt liv är jätte intressant. Ja säger bara varsågoda, ja vett att jag är intressant, snygg & helt underbar, fattar att ni inte kan låta mig vara (: 
Nog om mig, över till mitt intressanta liv.
Ja & älsk har blivit duktiga är ute & går varje kväll 1 mil (: Så mysigt. Nu är de bara snönen ja väntar på. Har ni någon snö ?
Vi går ofta till min bästa väns grav & tänder ljus saknar henne något så grymt mycket, blir alltid så mycket jobbigare när det börjar närma sig vintern. Vet hur mycket du älskar vinter & snön & JULEN. Saknar alla tider tillsammans med dig Emma. Tänk om du bara kunde kommit hit igen, bara för någon dag någon timma ja vad som helst, bara ja hade fått ge dig en sista kram. Ja vet att vi kommer mötas igen, inte nu, men snart ! Då kommer ja krama dig så mycket så du inte kommer kunna gå (: Höra ditt skratt igen !! Älskade vän !! Ja saknar dig så fruktansvärt mycket, ja vet att du saknar oss med.

Isn't it obvious that I love you
Isn't it obvious that I need you
Isn't it obvious that I love you
Isn't it obvious now


Älskling:

Well, you had me from "Hello"
I felt love start to grow the moment I looked into your eyes,
You won me, it was over from the start.
You completely stole my heart, and now you wont let go.
I never even had a chance you know?
You had me from "Hello"

Over and Out Empa `v´


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0