Ösregn och mysmusik (:

Så då får man väl blogga lite om vad veckan har handlat om, alla bilderna kommer inte komma i detta inlägget (så du vet beci så får du de ändå). Kommer bli naturbilder i detta, då alla vet att jag är en riktig skogsmulle (:
Skogen varje dag är verkligen ett måste, för mig och hundarna. Så över till vad som hänt,


Måndags:
Älskling började sitt nya jobb så Mli hade planerat en mysig kväll, med bordsbeställning och ett mycket trevligt sällskap för att fira lite ! Så hela dagen var ja i skogen och hann med allt annat onödigt :p Kl. 19.00 Var bordet beställt, så de blev full fart dit, då älskling slutade jobba halv 7. Rasande fart och hämta Beci & Jimi för att sedan åka vidare till Wild West Steakhouse för 3 rätters ! Killarna drack ett par 1 Liters öl, och Ja & Beci drack juice *mums*


Tisdag:Älskling skulle upp till Gbg på jobb så jag fick köra till tåget, jag hade bestämt med Jenna att komma dit efter ja släppt av honom dära. Missade tåget så vi åkte ner till Jenna & Andre på frallfrukost. Sen kluddade allt till sig så jag & älskling fick köra upp till Gbg. När ja kom tillbaka till Jenna så drog vi ner med hundarna till stranden. De har precis fått en hund som de adopterat så de va jätte mysigt ! Sen körde ja hem till Beci & Emmah och satt där ett tag, Kom hem & gjorde mat till älsklingen. `v´


Onsdag: Älskling började inte förrän lite senare så vi åkte till Ullared för att inhandla 2 ljusstakar och ett slutsteg. Hittade inga ljusstakar vi tyckte om så blev hundsaker och ett slutsteg då :P Sen bar de hem och fixa massa med saker, sen blev det barnkalas & vem älsklar inte det förrutom Mli ?! Jeffis son Max fyllde 1år, massa mys & massa goda tårtor ! *mums* Riktig tjockisvecka (: & som några vet så har jag slutat röka !! Skönt som katten är det. Känner sig mycket friskare & konditionen blir bättre för varje dag !


Torsdag: Ja idag är det torsdag, hitills har jag hunnit med massor. Pratat med Hannah som jag saknar så som flyttar till Kalmar ! ): Men de blir att åka dit några gånger ! (: Pratat med Beci ska snart vara där, ska inom jobbet nu & fixa lite innan.. & pratat med älskling. Så nu blir de lite bilder. Kommer upp flera senare eller imorgon !

 


Hösten är här visst är de underbart ?!


Ja ute i Tönnersjö där hittar man allt.


Gillade dessa !


Lovelie `v´


Over and Out Empa `v´


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0