Sådära Japps,,

Nu är det bestämt, äntligen !! Måste bara berätta hur underbar sambo jag verkligen har så otroligt glad jag är över att ha träffat honom ! Han förgyller våra dagar när jag skriver våra så menar jag trots allt våra små bebisar då.. Så där ja nu har vi nästa resa inbokad i Februari, ska bli underbart !
Det bästa med nästa resa är att den har varit gratis (:
Sen har vi flera planer inplanerat, nästa år kommer bli världens bästa år någonsin !!!
Faen vad jag älskar dig min underbara !! Du gör mig hel !


Nej nu ringde älsklingen så ska åka & hämta honom & handla lite.. Sen blir det nybakat bröd till imorgon bitti som min älskling älskar ! (:









Vet att det finns folk som vill förstöra mellan oss men de kommer "de" aldrig klara av att göra !! .haha. jag skrattar så gott,, för att "de" är så patetiska !  

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0