FREDAH 20100226

Då var denna veckan slut & gissa om ja är GLAD,,
jo de ska ja berätta min älskade Ikka har kommit ner & hon är på väg hit !!
Så egentligen har ja inte riktigt tid att sitta hära för ja måste duscha & fixa ;)
Men tänkte vara lite snäll mot er & berätta lite om dagen tidigare..

Bexsi kom upp idag till jobbet med Emmah,,
hon var så sugen på att träffa mig & få rida en runda,,
längesen nu juh,,
& sist hon var med var hon lite rädd.
Men idag då hihimimmomo va bra de gick !!
Riktigt stolt över båda Killen & Emmah.

Annars då,,
jo dah trött som kattsikken men annars larvar vi oss runt som vanligt,
hundarna är som vanligt & älsklingen ligger just nu & SOVER,,
ja ni hörde rätt.
Han var trött efter jobbet idag så han fick en halvtimma att sussa men nu har han sovit i en HEL
timma..
Så nu ska ja snart springa & väcka honom ;P

& ja har tröttnat på dagens låt för ja har för många bra,,
vissa har ja inte ens lust att dela med mig.
Vill inte höra de på radion för de låtar som går där hatar man bara mera & mera.

Speciellt Lady gaga säger bara vafan in med något nytt för fasiken,
den har ni kört slut på helt & ja alla ja känner hatar denna låten !!

Nej nu springer ja in i duschen vi hörs senare,,
ska faktiskt börja ladda in lite mera bilder nu igen från kameran så ni kommer få massa nytt snart,,
kanske en bild på älsklingen när han skrubba mina fötter,,,
haha nej den håller ja för mig själv för de är ingen annan som får se de härliga ögonblicket !


Älskar dig Underbar.


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0