mega trevligt & cider.

Igår var de dax för morfars födelsedag, hela 75år gammal blev han !
Började med att ja skulle dricka lite,
men slutade med att Tim älsklingen fick dricka,,
så snäll som man är så !!
Kom därifrån vid 22 snaret,
efter god mat & en massa mys.

När vi väl kommit fram här hemma, blev de vidare mot Åstorp på fest.
Träffade på en massa nya människor & allt var super trevligt.
Stefan & Emma blev våra fylle chaffisar.
Himla trevligt faktiskt,
blev att vi kom tillbaka hem runt 04 tiden,
efter en mycket lyckad lördagskväll,
massa mys & lite od Cider till avslutning (:

Nu sitter ja & väntar på älsklingen med sällskap av Stefan & Emma på väg neråt i landet för att jag ska få en bil av min älskling !!
Så ja hör av mig efter våran tripp,
& så får vi se om ja har med mig en bil hem eller inte :D

Ha en underbar dag alla kära & nära !!

Mli ♥ Tim



Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0