underbaraunderbaraväderäntligen!

Nu har äntligen våren förstått att de är dax att komma hit,,
snön har snart smält ner helt (& tur är väl det).
Solen värmer under dagarna & man blir ännu mera lycklig än var man är.

Fast tyvärr så är de juh snorkallt på kvällarna men än så länge så godtar jag detta,,
nu var de juh faktiskt tänkt att ja skulle slå mitt kloka huvud i väggen & prata ett par ord med
john blund.
Men så kom ja på att de hade juh varit lite trevligt att uppdatera lite,
tyvärr så har ja inte hunnit kolla "upp" hur ja får upp mina låtar hära.
men ja har en annan sak som är på gång.
måste bara ringa ett par samtal så detta löser sig.

Då blir vi alla nöjda,,

Älsklingen fick en ny bil igår,,
ja ny & ny en 87:a men för honom så är den ny.
En bil han länge velat ha & ett bra pris men tyvärr långt att köra men den står i garaget nu & väntar på att komma ut i de underbar vädret.
Bilen är skriven på mig så ni som tycker de är skoj att veta detta så är de inte jag som kommer köra runt i den,,

Vi har juh sålt min present jag fick av älsklingen för vi prioriterade lite annat,,
så som våran resa i januari - Februari & lite annat som skulle fixas här hemma som min garderob.

Men nu slår ja huvudet & säger godnatt till er alla underbara älskade.

John blund hälsar er välkomna !


Tim ♥ Mli

Kommentarer
Postat av: Beccy

Du är bäst gumman ;) jag ska börja länka te dig :D

Ses snart.. puss

2010-03-04 @ 11:03:41
URL: http://beccys.webblogg.se/

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0