step up^^

Min älskling tycker verkligen att jag inte ska skriva Step up,, men bara för att provocera lite så måste jag göra detta (:
Just nu sitter vi hos våran vän Hoffman & festar just nu.
Strax så ska vi åka hemmåt.  Jag som var så sugen på marknad innan idag men vi orkade inte detta, blev en slappe myskväll på soffan (ja, jag somnade & älsklingen väckte mig när han kom hem) sen så blev de mysmiddag med tacostallrik & vidare hit. Så nu har vi (JAG) ett Darin maraton. de andra har verkligen ingen lust att lyssna men de har ingen lust.. .Haha.,

Imorgon blir de barnvakt åt älskade Elvis hela dagen natten & söndagen vi ska åka ut på landet & handla oss en massa godis jag & Elvis ;P MUMS!!
Längtar så otroligt mycket tills vi ska åka på våran underbara resa, Fick även veta att vi är bjudna på en weekend av mamma & pappa i februari till Barcelona pga att mamma fylkler 50 (: gammal börjar tantan att bli men de kommer bli sååå mysigt att åka iväg hela familjen & "barnens" Flick/pojkvänner på en weekend (:
Kommer uppdatera er med en massa nya bilder (utan mitt extansions) men som sagt så saknar jag detta håret. Effie har de bästa håret så alla vet !
Om ni googlar på Effis extansions så hittar ni hennes sida (kan tyvärr inte hennes sida i huvudet) men gör det hon har även en butik inne i Halmstad på Karl den 11s väg mitt i staden (:

Nu så kommer min babiie & tycker att vi ska åka hem & mysa lite så är nog dax att gå vidare :P

Lots of love too You All ( but not You You and You) !!!

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0