Liten v.23

Så då var vi inne i vecka 23 & liten sparkar & snurrar rundor en massa. Tänkte uppdaterat med bilder & annat skoj men har inte orkat ta fram kameran ur lådan, så det får vara tills nästa gång ! Då ska ni få se magen (:
Händer mycket nu runt om kring oss, ska på en annan husvisning nu idag för att "kolla" runt lite (: Men man vet aldrig, har ett till vi ska titta på sen. Sen ska vi titta på det vi vill ha ännu en gång !!
Annars går allting bara underbart, liten växer så de knakar & Lilleman med (: Han trivs på nya stället kanon bra & det är verkligen kanon skönt ! Har börjat sitta på honom & han bryr sig som vanligt ingenting,vilket är kanon bra ! Tims brors barn rider runt en massa på honom & man ser hur mycket han verkligen älskar när dom är där & pysslar med honom, sen att de får en ridtur efteråt gör bara de ännu mera mysigt !

Så vad mer kan man säga än att jag har världens snällaste häst alltså ! (:

Nu ska jag springa in i duschen & möta upp min älskling vid huset sen för en visning !


Älskar dig mer än allt älskade Tim ! Min älskling mitt allt !

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0