Update (:

Ibland behövs väl den dära uppdateringen. För att folk är nyfikna så skriver man om sitt liv, vad man gör om dagarna osv. Enbart för att folk ska läsa, enbart för att folk är så enormt nyfikna på ens liv. Fastän att ni egentligen hatar att läsa vad som skrivs så läser ni det endå, enbart för eran nyfikenhet.
Jag skriver för att jag vet om att jag är bra på det (:
Att reta upp folk som är nyfikna & bara vill veta mera & mera..
Jag har aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv som jag är nu, tillsammans med den bästa människan som finns & de är Tim.
Om 1 vecka är det planerad Bf för oss, får hoppas på att liten kommer snart (:
Så underbart livet är för oss kan ingen ana !!


Gjorde om mina naglar häromdagen hos Madde, du är faen bästa !
Denna gång fick de bli glittrigt i Turkost.
Man måste juh variera sig (:
Nästa gång ja kommer, kommer liten också vara med !



Om jag kanske skulle ta tag i denna dagen & fixa de jag har på min att göra lista .haha.
Så får vi se om de blir mera än punkt 1-6 idag & de andra imon..
Har faktiskt lovat Milton att vi ska till skogen & plocka lite kantareller & han är juh smart den lilla vännen så han sitter & väntar här i mitt knä & tittar på mig som om ja skulle glömt de, men neej då lille vännen har inte glömt har bara en stor mage att konka runt på (:


Älskar dig min sambo, min man, vårt barns pappa, mitt allt Tim !



Om man kanske skulle ta & beställa hem lite mera nu från alla roliga baby sidor, tänk om de inte funnits så många olika sidor, så mycket enklare de hade varit då.
1 sida med alla olika märken vore bästa !
Men inte de inte..



Sen är de snart bröllop igen, hemskt vad många som gifter sig nu för tiden. Gulligast !
Så mysigt med bröllop, så mycket kärlek som speglar sig i allas ögon, underbaraste !



Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0