Livstecken !

Gud vad ja känner mig dum, går in & kikar & guuud vad många de är som är nyfikna varje dag (:
Men nu så tänkte jag uppdatera er lite, som sagt så brukar jag ha en aning för mycket att göra så därför jag inte uppdaterat, men självklart ska jag bli bättre på detta !!
Hade tänkte att uppdatare med bilder men så hade jag redan igång denna dator & orkar inte byta bara för att.. Som så många vet så kommer de komma en Liten i augusti & de är helt underbart ! Igår kände Tim för första gången hur Liten sparkade. Så himla underbar känsla att få se den man älskar så oerhört lycklig !!




Lilleman växer & knakar & snart är de dax för flytt, så han kommer närmare oss ! Ska bli skönt att slippa åka så långt varje dag för att träffa honom. Nu kommer de bara bli ett par hus mellan. Så kommer man kunna vara hos honom hela dagarna i sommar ! Underbart. Fortfarande är han min lilla man som växer en del fast ja tycker inte han gör de men alla andra som inte ser han så ofta tycker detta.
Han är drygt som en islänning storleksmässigt fast grov som han ska vara :D




Vi har ett husköp vi väntar på ska gå igenom så vi kan flytta, flytta bort från denna hålan. Till en så fantastisk gård så de kommer bli helt underbart.. Återkommer senare om detta.



 
Hundarna mår som de alltid gjort & de längtar lika mycket som vi på att liten ska komma.



Nu tänkte jag faktiskt ta & förbereda middagen tills min kärlek kommer hem från jobbet. Mysmiddag har vi jämt på måndagar !
Hade Simon & Carro på middag i lördags himla trevligt & mysigt grillning stod på menyn tillsammans med potatis med grönsaker i ugn & en härlig grönsallad med feta ost till.

Ha de så underbart ni kan där ute (om ni kan eller ni är för avundsjuka på oss) men som ni ser så har vi den underbaraste tiden med oss !!




Mli hjärta Tim Tänk att de snart är 2år sen vi hittade varandra ! Så underbart !!

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0