Onsdag.

Då var halva denna veckan avklarad & snart är de helg & då kommer min älskade vän Icka hem till mig igen !! Sen blir de återträff från klasserna 7-9an, guud nu känns de att de va ett tag sen man gick i skolan alltså, hela 10 år sedan. Shiet alltså, ja nu börjar man bli lite äldre (:
Sen på söndag har vi planerat in en Roadtrip jag & hannah (: Får se om Icka följer med om hon inte är för bakfull bara ;P Får tjata lite på henne så följer hon säkert med !
Har faktiskt varit himla duktig idag, tvättat bilen, tvättar kläder & städat, strax ska jag börja med maten till my Love kommer hem ! Så blir han glad (:
Annars har jag bara varit i stallet idag & släppt ut hästarna & fixat till allt där så de är klart inför kvällen !
Min bebis börjar faktiskt bli rätt stor nu säger folk men ja tycker fortfarande att han är liten som en ponny (:

Nä nu ska jag ta mig i kragen & börja med maten !




Hoppas solen skiner på er med idag !


Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0