Dessa ligger varmt om hjärtat.

Denna rasen ligger mig väldigt varmt om hjärtat då min dröm sen barnsben alltid har varit att ha en svart ardenner, Idag har jag en fantastiskt fin häst Lilleman som inte är svart & inte längre hingst men han är ändå en Ardenner. Som jag alltid velat ha, som jag kunde vid 24års ålder köpa helt själv ! Han betyder fruktansvärt mycket för mig & har ett rejält tag om mitt hjärta.




Herkules 11770

Denna grabb mina vänner är min Lillemans far & han är så grymt vacker !

Han är så grymt snygg så de finns inte, han finns i Ljungby för de som vill se & träffa honom (vilket jag tänker göra en dag).

Lillemans mamma är en Rödskimmel vilket min grabb med är, inte ett enda svart hårstrå på honom (:

Nu på lördag kommer min lilla vän att åka från mig över sommaren då han ska ner till Tingsryd på bete med en massa andra ardenner hästar & där även Rambo 11830 Finns & han mina vänner är med ett riktigt muskelpaket & så jävla snygg.
Kommer sakna honom så grymt mycket men jag vet att han kommer till bra människor & kommer bli rejält bortskämd ! (:



Här har vi vackra Rambo (:




Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0