De bor en Ängel i mitt rum..

Hon har sitt bo ovanför mitt huvud.
Idag är de en av de dagarna som är de värsta på hela året. Nämligen dagen du ni togs ifrån oss & blev våra Änglar.
De är 8år sedan på dagen då ni togs ifrån oss här på "jordelivet". De känns inte som de är 8år sedan. Kan fortfarande höra era röster, jag ser er allt som oftast i mina drömmar.
Jag vet att ni finns med oss & i drömmarna finns ni.
Inte bara drömmar utan ja tror verkligen att ni existerar då.
Jag kan inte prata med er som ja kunde göra innan, men jag vet om att ni alltid lyssnar oavsett om det är av glädje eller i sorg så hör ni vad jag säger. Är säker på att ni svarar med, fast jag inte kan höra svaret.
De hade varit så mycket bättre om jag hade kunnat höra era svar, se er alltid & ringa er när jag vill..
Jag är fullt medveten om att de aldrig händer igen, jo den dagen då vi möts igen.
För mig är de en evighet tills dess & för er är de bara en dag.

Jag hade så gärna velat att Mijo skulle få växa upp med er, ni som betyder mest för mig. Att han aldrig får lära känna er är så jobbigt. Han kommer juh lära känna er av de jag kommer berätta för honom. Men endå..
Emma är Mijos "fadder" tillsammans med Johan & Erica, för jag vet att de hade varit så om Emma hade levt.
Sen så berättade hon att de va hennes önskan fastän att hon inte lever, så därav att hon är det!

Mijo kommer få se alla mina bilder på er & ja kommer berätta om alla knasiga saker vi har gjort under våran tid tillsammans.


De är många som säger att tiden läker alla sår, men detta såret efter saknaden efter er kommer aldrig läka. Jag vill inte att den läker ändå. För i mitt hjärta vill ja aldrig glömma & ja kommer aldrig glömma er, fantastiska änglar.
De finns inga som er, ingen som förstår som ni gjorde & ingen som är så bra på att lyssna som ni, ingen som får en att skratta som ni gjorde.. Ja ni ser ja kan rabbla upp hur mycket som helst...

"Tiden läker alla sår", fuck off. De hatet ja har över de som gjorde detta emot dessa fantastiska människor de går inte att beskriva för någon som inte varit med om något liknande.. Men så är livet.

Jag är otroligt glad över er 2 Änglar ! Jag älskar er då, nu & föralltid !



Ni är de finaste jag vet, ni är de vackraste i världen !



Tänk om du fått växa upp med mina Änglar, Älskade barn vad hade ja gjort utan dig ?!



Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0