Söndag..

Då kom söndagen, veckans i princip tråkigaste dag. Men vad gör man, vi hade planerat att åka till Nimis tillsammans med Nattz & Ole & några till. Men jag tycker de blåser för mkt så det blev att vi stannade hemma. Tråkigt nog menmen. Ska försöka få upp min slöfock till sambo & åka till simhallen! Tror Mijo hade uppskattat det (: Men först måste han vakna & äta lite middag.
Så vad är annars på g?
Jo vi flyttar den 1 September. Till ny ort (: Mer säger jag inte, fråga om ni är nyfikna (;
Sen är det snart dax för Mijos 1års dag samt bröllop för underbara Nattz & hennes Ole !
Så det kommer bli avskedsfest på gården för alla våra vänner.
Mera om det kommer, det kommer bli en speecad inbjudan till de vi vill ska komma. 
Semestern är inbokad på lite olika äventyr med familjen.

Oh nej, nu ska jag faktiskt ut & PWa med älskade Milton !

Över & Ut


& Nej jag är inte spydig, det är bara sån jag är! 



Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0