040312

Då var det söndag, jobb söndag. Alltid lika kult! Avslutade dagen med "kälkåkning" vi Hårda arbetare! Www.sydalpin.se kika in & titta (: Skönt avslut på dagens hårda jobb (: Igår var dagen då min lilla bebis skulle åka, känsloladdad dag. Saknar honom redan då jag satte mig i bilen Men så fantastiskt han kommer ha det! Så otroligt vackert där är! Han kommer leva som en kung (: Tvivlar jag inte en sekund på!! Tänkte skriva ett enormt inlägg, men känner att sängen skriker mitt namn, elle ja kudden (: Årets första grillning gick av stapeln här i fredags, med härliga vänner (: Guda gott & mys (: Snart dax att göra om (: Till helgen flyttar våra underbara vänner till centrum. Så jag ska se till att fixat barnvakt & sen ska jag bokstavligen tvinga med natta iaf på bio (: grabbarna kan stanna hemma så kör vi Bio, käk (de kan grabbsen få följa med på) & ölish (: Tåls att ringa redan imon & börja tjata (; Nä nu sa John blund att de va dax (: "fina flickor kommer till himmelen, Dumma flickor kommer hur långt som helst" Sussa sött peace out emmmpa !

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0