8år sedan..

Ja, då kom dagen. 8år sedan, känns som jag hade dig min älskade vän jämte mig för bara någon dag sedan.. Tiden går för fort! Du var min själsfrände under många år, dig kunde jag berätta allt för. Du fanns alltid vid min sida oavsett vad! Jag pratar ofta om dig, & våra äventyr vi gjorde ihop! Hur jag kunde spänna på selen & efter 10 minuter kunde spänna för vagnen. De va som vi kännt varann alltid, du litade på mig till 10000000 & jag lika mkt på dig! Våra tävlingar vi gjorde, galna var vi, barbacka kom vi jämt på hopptävlingarna! Alla blev chockade av oss, men vi visade dem.! Vi fixade allt! Du ÄR den bästa! Vet om att du springer runt på vacker grön mark, tillsammans med min bästa vän Emma! & väntar på mig. Finns ingen som du min älskade ponny! En dag ses vi igen, då ska vi galoppera i all världens fart över de gröna ängarna! Vila i frid, jag saknar dig älskade Prince Magic !

Kommentarer

KOMMENTARERNA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0